Peukaloputti
Peukaloputti on Eelin lempikirja (ja oli aikanaan myös isin lempikirja)
Peukaloputti on Eelin lempikirja (ja oli aikanaan myös isin lempikirja)
7:17
Ovat estäneet pääsyn kirjahyllylle
Eeli ja Lilja
Laineet ja Palokankaat Koskipuistossa
Tämä (ikkunalauta) on Eelin lempipaikka
Tukka kunnossa Koskipuistossa.
Tallipihalla Tampereella.
Maistuvaisia mansikoita ( väkeviä.. .)
Särkänniemen huvipuistossa oli ihan mahtava laite. Sitä sanottiin sadettajaksi ja siitä tuli välillä vettä päähän, ja välillä ei tullut.
Pyynikillä oli heinäkuussa tosi kuumat oltavat. Käytiin monta kertaa uimassa Rosendahlin rannassa. Paikalla oli myös ”norjalainen”, joka oli meillä kylässä ja joka puhui ihan hassua kieltä. Uiminen oli todella mukavaa, eikä olisi yhtään huvittanut lähteä […]
Käytiin lomalla Tanskassa. Oltiin vähän kaupungissa, ja sitten vähän maaseudulla. Oli tosi jännittävää. Siellä oli esimerkiksi lehmiä, ja sellainen kiikku, joka ei yhtään pysynyt paikallaan. Tanskan maaseutu on kuin suoraan Windowsin taustakuvasta. Mutta ei se […]
Kiikkuminen ja liukuminen on kivoimmat jutut.
Voikukka on keltainen ja mielenkiintoinen. Ja ihan hyvän makuinen.
Omassa pihassa on puu, jonka takaa voi kurkkia.
… kakkalukemista.
Synttäripäivän puuhia. Hieman kauhistunut soittokaveri.
Käytiin katsomassa mummulle ja papalle mökkiä. Hieman tylsää.
Serkusta tuli helmikuussa Lilja Kaisa Kateriina. Ei siitä kyllä vielä kauheasti ollut seuraa. Mummu kiusasi inhottavilla papiljoteilla. Joten lähdettiin junalla takaisin Tampereelle. …jonne Antti-kummi tuli opettamaan lehden lukua.
Helmikuussa kävin sairaalassa leikattavana. Ihan kiva.
Seisomiseen tarvii enää tuskin lainkaan tukea.
Näinköhän…
Tässä olen vauvauinnissa, viimeistä kertaa.
Osallistuin jo omien lahjojeni aukaisuun. Ja otin höyryhengitystä mummun kanssa, kun oli flunssa. Ihmettelin, että miten se serkkutyttö voi olla kummitätin mahassa. Ja harjoittelin hampaiden harjausta (ensimmäinen hammas tuli 31.12). Tapaninpäivänä nousin seisomaan, ja oikeastaan […]
Potalla osaan jo toimia, vaikka en osaakaan vielä istua.
…lukuhommissa. Ja äidin kanssa muuten vaan venkoilemassa.
Mustanaamioksi ei tulla ilman kovaa reeniä.
Testattiin isin isänpäivälahjaksi saamaa kantoreppua.
Marraskuun lopussa pappa kävi työmatkalla Tampereella. Ja seuraavana päivänä Veikko-pappa kävi ihan muuten vaan kylässä. Kiva!
Ystäväni Justus kävi meillä lukupiirissä.
Muutimme syyskuussa pois Iidesrannan kaksiosta. Siellä oli kivaa ja kuumaa, mutta Pyynikki vei voiton. Mummu ja pappa tuli avuksi uuden asunnon siivoamiseen: Itse keskityin venyttelyyn:
Banaani menee kaikki suuhun.. mutta potun kanssa ei ole ihan niin tarkkaa.
Viljamin kanssa meillä on omat leikit: Kantopussin kanssa oli vähän opettelua: Mustikka-teema:
Yleensä ottaen olen hyvällä tuulella.
… täältä tulee Pikku E
…kylpemisestä, ja ilman paitaa kellottelusta.
Aamuisin on useimmiten aika kivaa, vaikka joskus saattaakin tulla jälkipötkötys.
Kaikki toki tiesi nimeni jo etukäteen, mutta virallisesti minusta tuli Eeli Tampereella 4.7.2004. Itse tilaisuudessa minulla oli päällä äitin vanha kastemekko. Oli vähän feminiini olo.
Käväisin Oulussa katsomassa jalkapallon EM-kisat
Eeli, 3 viikkoa. Teemu, 27 vuotta.
Toisetkin isovanhemmat kävi kylässä
Viikon sisälläolon jälkeen päästiin viimein ulkoilemaan. Vaunuissa tulee armoton paapa, joka ei hellitä vielä kotonakaan:
Traumaa kerrakseen.
Ihan kesken maidonjuontiharjoitteiden tuli armoton paapa.
Ja kohtuullisen usein oltiin myös tässä tilassa.
Usein kuitenkin oltiin tässä tilassa.
Tämä tila oli tavoittelemisen arvoinen.
Osastolla tämä oli parasta ajankulua.
Tuore paketti uunista ulos 7. toukokuuta, kello 12.45, jotakuinkin.
Uni tuli pari tuntia maailmaa ihmeteltyä.
Sitten päästiin syliin tutkimaan ympäristöä.
Paketti. Alamittaisten elämää jo vuodesta 2004.