Käväisin Oulussa katsomassa jalkapallon EM-kisat
Related Articles
Uncategorized
Me muutettiin
Muutimme syyskuussa pois Iidesrannan kaksiosta. Siellä oli kivaa ja kuumaa, mutta Pyynikki vei voiton. Mummu ja pappa tuli avuksi uuden asunnon siivoamiseen: Itse keskityin venyttelyyn:
Uncategorized
Kaksivuotias
7.5.2006 pidettiin hurjat 2-vuotiskemut! Kakku oli päivänsankarin lempisellaista: suklaata! Ilmassa oli jännitystä heti aamuvarhaisesta: aamu alkoi 6.10, jolloin ensimmäiset lahjat aukaistiin. Vieraita kävi lähempää ja kauempaa ja päivä oli niin sankarin kuin ylpeiden vanhempienkin mielestä […]
Uncategorized




Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?