Aamuisin on useimmiten aika kivaa, vaikka joskus saattaakin tulla jälkipötkötys.
Related Articles
Uncategorized
Suojattu: Saimaa ja Tampere
10.7.2018
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Taiteilijaelämää
… sormiväreily on hauskaa – olkoonkin että meillä on vain valkoista maalia. Mutta sekin oli ihan ookoo, kun ensin maalattiin valkoisella, annettiin kuivua ja seuraavana päivänä piirrettiin sakuralla päälle. Piirtämistä paljon hauskempaa oli tosin raksutella […]
Uncategorized
Hei mua pelottaa!
Ostettiin vappupallot.



Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?