Aamuisin on useimmiten aika kivaa, vaikka joskus saattaakin tulla jälkipötkötys.
Related Articles
Uncategorized
Saippuakuplavehkeet
Sain syntymäpäivälahjaksi saippuakuplavehkeet ja ne oli kerrassaan mielettömän hienot! Viljamin kanssa puhalleltiin ulkona oikein keskittyneesti. Vähän oli hankalaa puhaltaa tarpeeksi varovasti, kun olin niin mahdottoman innostunut niistä kuplista…isi kuitenkin näytti, että pitää puhaltaa hiljaa vaan […]
Uncategorized
Eeli on peehonen
Eräänä iltana iltapesulta tullessa Eeli köllötteli tapansa mukaan nakupallerona sängyssämme. Yhtäkkiä silmissä pilkahti ja poika pyörähti mahalleen, asetti (huomattavalla vaivalla) tyynyn selkänsä päälle ja totesi: ”Eeli on peehonen!”. Oli siinä isillä ja äitillä ihmettelemistä ja […]
Uncategorized
Suojattu: Ainolan lähipuisto
16.1.2015
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.



Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?