Syystunnelmia 2004 31.8.2004 0 Viljamin kanssa meillä on omat leikit: Kantopussin kanssa oli vähän opettelua: Mustikka-teema: 2004Eelihölmistysiidesrantakaverit
Uncategorized Vaarin kanssa soittelemassa 7.5.2005 0 Synttäripäivän puuhia. Hieman kauhistunut soittokaveri.
Uncategorized Lapsuus 23.5.2006 0 Tämän kuvan nimi on ”lapsuus”. Se on otettu meidän keittiön ikkunasta.
Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?