Käytiin katsomassa mummulle ja papalle mökkiä. Hieman tylsää.
Related Articles
Uncategorized
Suojattu: Eeppistä
12.2.2015
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Joulukadun avajaiset ja Lumo-festarit
Joulukatu ja Lumo-festivaalit (viime vuoteen asti olivat Valoa Oulu -festivaalit) avattiin 18.11. Käytiin katsomassa avajaiset ja torinrannassa aika mesmeroivia lentäviä kultakaloja. Viime vuonna Silla oli laulamassa vastaavassa tilaisuudessa. Tällä kertaa oltiin ihan yleisönä. Ja vaikka […]

Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?