Helmikuussa kävin sairaalassa leikattavana. Ihan kiva.
Related Articles
Uncategorized
Atomisoppaa
Keittelen usein myös atomisoppaa ja hyppyytän bojojojojoing-ukkeleita.
Uncategorized
Vauvauinnissa
Tässä olen vauvauinnissa, viimeistä kertaa.
Uncategorized

Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?