Pyynikillä oli heinäkuussa tosi kuumat oltavat. Käytiin monta kertaa uimassa Rosendahlin rannassa. Paikalla oli myös ”norjalainen”, joka oli meillä kylässä ja joka puhui ihan hassua kieltä. Uiminen oli todella mukavaa, eikä olisi yhtään huvittanut lähteä pois.
Related Articles
Uncategorized
Suojattu: Paperilehti
12.2.2015
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Saippuakuplavehkeet
Sain syntymäpäivälahjaksi saippuakuplavehkeet ja ne oli kerrassaan mielettömän hienot! Viljamin kanssa puhalleltiin ulkona oikein keskittyneesti. Vähän oli hankalaa puhaltaa tarpeeksi varovasti, kun olin niin mahdottoman innostunut niistä kuplista…isi kuitenkin näytti, että pitää puhaltaa hiljaa vaan […]
Uncategorized
Tuulen vireet
Yleensä ottaen olen hyvällä tuulella.




Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?