Särkänniemen huvipuistossa oli ihan mahtava laite. Sitä sanottiin sadettajaksi ja siitä tuli välillä vettä päähän, ja välillä ei tullut.
Related Articles
Uncategorized
Nizza Nice
Hiihtolomalla oltiin Nizzassa. Todella ex tempore varaus, vaikka ei pitänyt hiihtolomalla lähteä yhtään mihinkään. Mutta hieno reissu, kiva kaupunki ja mahtavat kelit. Siellä oli tällainen ranskatar: Majoituttiin ihan rantabulevardin kupeessa, joten rannassa vietettiin aikaa: Yksi […]
Uncategorized
Oho – kihha
Oho, kihha!
Uncategorized
Suojattu: Eeli 12-v haastattelussa
7.5.2016
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.

Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?