Silakkapihvien syönnin lisäksi niiden valmistus on hauskaa:
Ja tosi kaunis pellillinen niitä pihvejä tulikin. Syön normaalisti pottumuusin ohella sellaiset 15 tällaista, ja sitten illan päälle vielä muutamia niin, että pelti tulee varmasti tyhjäksi.
Yhtenä päivänä oltiin turisteja. Jonotettiin ottamaan kuvia toripolliisilla ja jonotettiin lohisoppajonossa kauppahallissa. Potnapekkajonossa me ei kuitenkaan enää jonotettu, vaan hyödynnettiin paikallisten paikkatietoutta ja ajettiin Potniksen reitti pyörällä. (Loppureissusta Eeli – joka laulaa tai muuten vain […]
Jouluvalmistelut jäivät tänä vuonna melko vähälle, koska matkustimme jouluksi Mikkeliin. Piparkakkutalo tehtiin kuitenkin pitkän kaavan mukaan. Itsenäisyyspäivänä alotettiin ja paistettiin kantavat seinät. Seuraavan viikon ajan _joka päivä_ neuvoteltiin siitä, saako seiniä syödä. Äiti ei antanut […]
Kolmevuotias Eeli. Eelin synttäreitä juhlittiin toukokuun alussa lauantaista maanantaihin. Lauantaina oli viralliset juhlat – ne missä oli kummit ja mummit ja kakut ja pillit ja kuplat ja hassut hatut. Ihan kaikki ei päässeet tuolloin kuitenkaan […]
4 Comments
LOVE LOVE LOVE that you have posted a vimeo! i miss you guys and it is so nice to hear your voices and see you move!!
tonight i will dream of this:
”mita sa teet?” ”ma piffitteleen” ”mmm.”
ps: is there a new refrigerator behind that white wall????
It will be a nice dream, I’m sure 🙂 And yes, well spotted, we have a new HUMENGOUS fridge. It is two meters high and about three times the size of the old fridge.
Maa piffittelen.
mää piffittelen ja sitten tuo hymy.. mummulla sydän pehmenee.. ihana mökkikaverini
LOVE LOVE LOVE that you have posted a vimeo! i miss you guys and it is so nice to hear your voices and see you move!!
tonight i will dream of this:
”mita sa teet?”
”ma piffitteleen”
”mmm.”
ps: is there a new refrigerator behind that white wall????
It will be a nice dream, I’m sure 🙂 And yes, well spotted, we have a new HUMENGOUS fridge. It is two meters high and about three times the size of the old fridge.
Maa piffittelen.
mää piffittelen ja sitten tuo hymy.. mummulla sydän pehmenee.. ihana mökkikaverini