Related Articles
Iltapäivä Liljan kanssa
On tosi kiva, että minulla on näin mukava serkkutyttö. Me ollaan samassa hoitopaikassa, mutta jaksetaan ihan hyvin viettää aikaa vielä hoitopäivän jälkeenkin yhdessä. Me ollaan niin samanikäisiä, että meillä on aika samat kiinnostuksen kohteet – […]
Katkarapupasta
Tästä ei ole mitään kummempaa kommentoitavaa. Tarina meni muistaakseni jotenkin niin, että meidän (isin ja äitin) päivällinen venyi taas kerran melkein Eelin nukkumaanmenoaikaan. Eeli oli valmiina nukkumaan, vaikka iltapuuro ei ollut maistunutkaan. Sitten kun vanhemmille […]
Eeli piffittelee
Silakkapihvien syönnin lisäksi niiden valmistus on hauskaa: Ja tosi kaunis pellillinen niitä pihvejä tulikin. Syön normaalisti pottumuusin ohella sellaiset 15 tällaista, ja sitten illan päälle vielä muutamia niin, että pelti tulee varmasti tyhjäksi.



Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?