Kun pääsin kirjoittamisessa vauhtiin niin raapustin toisenkin sanan, tällä kertaa kuulakärkikynällä valtionhallinnon kirjekuoreen. Siinä lukee, että ISI. S-kirjain on vähän hankala, kun siinä on monta mutkaa.
Related Articles
Uncategorized
Isi
Minulla on maailman paras isi. Sen kanssa me tehdään kaikkia meidän yhteisiä juttuja. Niinku korjataan pyöriä. Ja retkeillään teltassa. Ja lauantaiaamuisin me käydään isin kanssa uimassa Raksilan uimahallissa. Kun ollaan uitu ja saunottu ja pesty, […]
Uncategorized
Kolmevuotias
Kolmevuotias Eeli. Eelin synttäreitä juhlittiin toukokuun alussa lauantaista maanantaihin. Lauantaina oli viralliset juhlat – ne missä oli kummit ja mummit ja kakut ja pillit ja kuplat ja hassut hatut. Ihan kaikki ei päässeet tuolloin kuitenkaan […]
Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?