Kun pääsin kirjoittamisessa vauhtiin niin raapustin toisenkin sanan, tällä kertaa kuulakärkikynällä valtionhallinnon kirjekuoreen. Siinä lukee, että ISI. S-kirjain on vähän hankala, kun siinä on monta mutkaa.
Related Articles
Uncategorized
Saippuakauppias
Saippuakuplien puhaltaminen on mukavaa puuhaa! Olen myös siinä tosi taitava. Totesin äidille tänään ainakin 70 kertaa puhallussession aikana, että ”Enkö minä olekin TAITAVA puhaltaja!”. Kuplat onnistuikin tänään tosi hyvin, koska en saanut hyrskyttää purkkia ennen […]
Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?