
Näin se on. Tuleekohan minustakin isona pienoismallirakentaja niin kuin vaarista? Ehkä, harjoittelen vielä kuitenkin näillä vähän isommilla vehkeillä.
Related Articles
Uncategorized
Eeli piffittelee
Silakkapihvien syönnin lisäksi niiden valmistus on hauskaa: Ja tosi kaunis pellillinen niitä pihvejä tulikin. Syön normaalisti pottumuusin ohella sellaiset 15 tällaista, ja sitten illan päälle vielä muutamia niin, että pelti tulee varmasti tyhjäksi.
Uncategorized
Onni yksillä – kesä kaikilla
Eh. Meillä on meneillään remontti. Remontti on laajuudeltaan pienempi kuin mitä alunperin suunniteltiin, mutta remontti kuitenkin. – Ai mistäkö sen tietää? No ainakin siitä, että isi ei ole liikkunut kahteen viikkoon muualla kuin Höyhtyällä ja […]
Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?