… lapsille tapahtuu helposti (ainakin) kaksi asiaa: A) Ne ylivilliintyvät (ks. kuvat 1, 2 ja 3) ja B) Ne ylivilliintyvät – ja käyttävät äidin ripsiväriä (ks. kuva 4).
Jouluvalmistelut jäivät tänä vuonna melko vähälle, koska matkustimme jouluksi Mikkeliin. Piparkakkutalo tehtiin kuitenkin pitkän kaavan mukaan. Itsenäisyyspäivänä alotettiin ja paistettiin kantavat seinät. Seuraavan viikon ajan _joka päivä_ neuvoteltiin siitä, saako seiniä syödä. Äiti ei antanut […]
Viime kesänä yksi Eelin lempiharrastuksista oli puhaltaa ikkunassa käveleviä kärpäsiä – kärpäset näin kun ärsyyntyivät ja pörisivät ärhäkästi. Tässä hommassa Eeli eräänä päivänä huomasi myös erään vähemmän onnekkaan kärpäsen, joka lepäili jalat ojossa ikkunalasien välissä. […]
Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?