Pappa on mukava. Sen kanssa saa hommata ihan oikeilla vehkeillä! Tässä puran pöytää ja käyttelen akkuporakonetta ihantostanoinvaan. Meillä kotona ollaan aika jälkijunassa, kun siellä on tarjolla vain muovisia liimapuristimia (!).
Silakkapihvien syönnin lisäksi niiden valmistus on hauskaa: Ja tosi kaunis pellillinen niitä pihvejä tulikin. Syön normaalisti pottumuusin ohella sellaiset 15 tällaista, ja sitten illan päälle vielä muutamia niin, että pelti tulee varmasti tyhjäksi.
Yhtenä päivänä oltiin turisteja. Jonotettiin ottamaan kuvia toripolliisilla ja jonotettiin lohisoppajonossa kauppahallissa. Potnapekkajonossa me ei kuitenkaan enää jonotettu, vaan hyödynnettiin paikallisten paikkatietoutta ja ajettiin Potniksen reitti pyörällä. (Loppureissusta Eeli – joka laulaa tai muuten vain […]
Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?