Tänään käytiin isin ja äitin kanssa ihastelemassa Oulussa muutaman päivän parkkeeraavaa isoa norjalaista laivaa. Se oli hieno ja iso, mutta viehätysarvoltaan vain keskinkertainen. Ei mitenkään verrattavissa esimerkiksi kokemukseen torinrannan bajamajasta, joka oli kerrassaam U.S.K.O.M.A.T.O.N. Vanhemmat ei tunnu tajuan lainkaan niitä asioita, mitä minä arvostaisin! Miksi bajamasta täytyy lähteä pois eikä sinne saa jäädä ihastelemaan ”vettä” mikä pöntössä lilluu??!?
Related Articles
Uncategorized
Ensimmäiset vieraat
Uncategorized
Markan urku
Laineet lahjoittivat meille hyvää hyvyyttään pikkuiset koskettimet. Erityisen hieno ominaisuus instrumentissa on se, että siitä lähtee automatiikalla erinäköisiä hauskoja midi-sävelmiä. Esimerkiksi kestosuosikiksi noussut ”Joulupukki matkaan jo käy”. Kiitos Laineet!
Uncategorized
Suojattu: Hyvää Joulua vuodelle 2016!
24.12.2016
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.



Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?