Tää on ollu just tämmöstä joka päivä: aina aurinko, aina lämmin, aina mukavaa, aina kaunista, aina myötätuuli, aina hyvä mieli ja aina pillimehua. Kuva on otettu torinrannasta, taustalla näkyy vanhoja aittoja vuodelta miekka ja kypärä. Ne on käytössä nykyisin ravintoloina ja pikku putiikkeina. Möhkälemäisempi rakennus on Oulun kaupungiteatteri, joka on saanut lisäkkeen Pikisaaren puolelle.
Related Articles
Uncategorized
Sänkyballerona on kivaa
Uncategorized
Suojattu: Tanskassa – Österbro
14.7.2010
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Suojattu: Paleontologi
7.7.2012
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.


Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?