Silla kävi tämän kevään Skaala-arkkitehtuurityöpajassa Pohjankartanossa. Viimeisen kerran kunniaksi työpajassa tehtiin leijat. Silla oli jättänyt ampiais-leijasta taiteellisen näkemyksen mukaan tasapainottavat alahapsut pois, joka tarkoitti funktionaalisessa mielessä, että leija pyöri vetäessä ympyrää. Siitä meinasi tulla pieni kriisi, mutta senkin yli päästiin. Melkein alkaa olla kevät!
Related Articles
Silla 4 vuotta
Sillan synttäreitä vietettiin ihan oikeana synttäripäivänä 30.3. Ensin oli kaverisynttärit päiväkodin parhaille kavereille, sekä Ronjalle. Sitten paikalle saapui koko joukko tuttuja synttärivieraita. Asu oli kohtuullisen pinkinpunainen ihan päivän alussa, mutta kummitäti täydensi prinsessaunelman tuomalla ihka […]
Valoviikot 2015 – osa 2
Tänään oli valoviikkojen viimeinen päivä. Meillä sattui olemaan serkut kylässä, joten käytiin vielä katsomassa muutama juttu, jotka olivat jääneet näkemättä. Ensin käytiin katsomassa kummitustaloa aittatorilla (seinään projisoitu videotaideteos perheestä, joka ostaa kummitustalon): Sitten käytiin vielä […]
Tanskassa – Silla-Suomi part 2
Ulkomailla ollessa on selvinnyt seuraavaa: Havva = koira, ankka, seepra, kirahvi, muurahainen, kissa, norsu yms. ”eläin” (ei kuitenkaan ”lentävä lintu”) Ko = juusto (tanskalainen, suolainen, rasvainen, pahanhajuinen, erittäin herkullinen)

Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?