Hohhoijaa. Syksy on aika arkista ja väsyttää. Mitäs meille kuuluu? Hyvää kiitos. Silla on reipas ja iloinen päiväkotilainen, joka vaihtoi uintiharrastuksen tanssiin, joka onkin neidistä paljon mieluisampaa. Silla harjoittelee *koko ajan*. Kärrynpyörää, kuperkeikkaa, pyörähdyksiä, mitä vaan. Tuntuu että tanssi ja jumppa osuvat johonkin oikeaan hermoon. Eeli taas käy koulun ohella uimassa ja animaatiokerhossa. Animaatio puolestaan on osoittautunut harrastukseksi joka osuu Eelin hermoon. Animaation päähahmo Stupido Paldo ja kumppanit seikkailevat elokuvassa, joka valmistuu jouluun mennessä. Sisältänee slapstick-huumoria. Äiti ja iskäkin urheilevat (juoksua, kahvakuulaa, pumppia ja sulkapalloa) ja yrittävät oikein kovasti jaksaa valvoa illalla pitempään kuin lapset. Että semmosta. Hyvää syksyä!
Related Articles
Uncategorized
Suojattu: Ranuan eläintarhassa
26.6.2018
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Mökkiä etsimässä
Käytiin katsomassa mummulle ja papalle mökkiä. Hieman tylsää.
Uncategorized
Avaruusmies
Tämä mies tässä on avaruudesta.

Hyvää syksyä myös teille.