Oltiin iskän työkavereiden kanssa perjantai-iltaa viettämässä. Valveella oli ysiluokkalaisten taidenäyttely. Ja taidemuseolla aikuisten ihmisten veistelyjä.
Related Articles
Uncategorized
Suojattu: Ekspressionismi
16.1.2015
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Zen of suostuttelu
Sillalla on oma tahto. Mutta joskus iskä on myös suostuttelun zen-ninja-mestari. Näin kävi tänä aamuna, kun äiti oli keittänyt ruispuuroa ja otaksui että se ei kelpaisi lapsille: Iskä: Silla, laitetaanko puuroa? Silla: Ei. Haluan omenaa. […]
Uncategorized
6-vuotias vonkale haastattelussa
Mikä on lempikirjasi? Muistojen puu (on mun mielestä siksi lempikirja kun on pikkusen surullinen) Lempipuuhat? Leipominen, leikkiminen, uiminen, askartelu, lautapelit Aarteesi? Äiti ja isi. Ja Eeli. Lempilaulu? Mulla on niitä monia. Synttärilaulu, Kettu se kepeästi […]







Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?