Vappuaattona meillä otettiin iso kehitysaskel. Silla lähti ensimmäistä kertaa itsenäisesti kauppaan muutaman sadan metrin päähän. Osti sieltä lauantaikarkit ja piirakkataikinaa. Iso pieni tyttö!
Related Articles
Uncategorized
Silla 8-vee haastattelussa
Äiti minä kirjoitan. miksi minä en saa kirjoittaa? Seisoo selän takana ja tuijottaa. Lempikirjasi? Lempikirja… Ronja Ryövärintytär Lempipuuhat? Lempipuuhat… Voiko niitä olla monta?! Askarteleminen, lomailu (…ai se on wordissä?!?) …ei oo muita… paitsi leikkiminen! Aarteesi? Perhe! Lempilaulusi? Lempilaulu…Voiko […]
Uncategorized
Suojattu: Syysloma Pohjois-Pohjanmaalla
28.10.2017
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Syys saa
Hohhoijaa. Syksy on aika arkista ja väsyttää. Mitäs meille kuuluu? Hyvää kiitos. Silla on reipas ja iloinen päiväkotilainen, joka vaihtoi uintiharrastuksen tanssiin, joka onkin neidistä paljon mieluisampaa. Silla harjoittelee *koko ajan*. Kärrynpyörää, kuperkeikkaa, pyörähdyksiä, mitä […]


Hyvä Silla.