Related Articles
Uncategorized
Munarikasta pääsiäistä
Tämä yksilö on Rölli-muna. Lisäksi sain ainakin Aku Ankka-munan ja Muumi-munan. Sitten sain myös sellasen tooosi ison suklaapupun, jolta kerkesin häthätää syödä puoli päätä ja toisen käden ennen päiväunia. Sitten kun parin päivän päästä taas […]
Uncategorized
Lumihommissa
LUNTA! Vihdoinkin pääsi kunnolla lumihommiin!
Uncategorized
Turismus
Yhtenä päivänä oltiin turisteja. Jonotettiin ottamaan kuvia toripolliisilla ja jonotettiin lohisoppajonossa kauppahallissa. Potnapekkajonossa me ei kuitenkaan enää jonotettu, vaan hyödynnettiin paikallisten paikkatietoutta ja ajettiin Potniksen reitti pyörällä. (Loppureissusta Eeli – joka laulaa tai muuten vain […]

Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?