Tässä on ensimmäinen naama, jonka piirsin. Tämä oli joskus tuossa huhtikuussa. Nyt osaan jo seistä yhdellä jalalla ”niin kuin haikara”!
Related Articles
Uncategorized
Kolmevuotias
Kolmevuotias Eeli. Eelin synttäreitä juhlittiin toukokuun alussa lauantaista maanantaihin. Lauantaina oli viralliset juhlat – ne missä oli kummit ja mummit ja kakut ja pillit ja kuplat ja hassut hatut. Ihan kaikki ei päässeet tuolloin kuitenkaan […]
Uncategorized
Toinen sana
Kun pääsin kirjoittamisessa vauhtiin niin raapustin toisenkin sanan, tällä kertaa kuulakärkikynällä valtionhallinnon kirjekuoreen. Siinä lukee, että ISI. S-kirjain on vähän hankala, kun siinä on monta mutkaa.

Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?