Isi osti minulle urut, koska ajatteli, että saattaisin pitää siitä, että kosketinta painamalla saa aikaan äänen. Toistaiseksi urusta on nauttinut lähinnä isi, äiti ja yläkerran Mika. Ehkä minäkin vielä aloitan kunhan nuo innokkaimmat tuosta saavat soitettua pahimmat pakkautuneet riitasoinnut.
Related Articles
Uncategorized
Urani tutinsyöjänä
Eeli löysin tutin ja söi sitä yhden illan
Uncategorized
Viimeinkin ulos
Viikon sisälläolon jälkeen päästiin viimein ulkoilemaan. Vaunuissa tulee armoton paapa, joka ei hellitä vielä kotonakaan:
Uncategorized
Turkit pois!
Eilen sunnuntaina oli ensimmäinen oikein kunnolla lämmin päivä tälle kevätkesälle. Eelillä alkoivat vesipedon vaistot herätä. Niinpä kaikista vakuutteluista huolimatta Eeli pakkasi uimakassin ja oli lähdössä uimaan vaikka yksin. No, äiti otti ja pyöräili Eelin, Sillan […]

Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?