Lilja-serkku kävi viikonloppuna kylässä. Se oli oppinut vasta käveleen ja oli vielä melko horjuvainen. Osasin kuitenkin olla tosi varovainen Liljan läheisyydessä ja tarvittaessa pidin sitä kädestä kiinni. (Ja suikkasin muutaman suukonkin poskelle…)
Oltiin mummun, papan, äitin ja Lilja-serkun kanssa viikonloppuna mökillä katsomassa junia. Ne oli tietty reissun kohokohta, mutta muutenkin oli ihan mukavaa. Liljan ja mummun kanssa meillä oli lauantaina oikein haravointitalkoot, vaikka sillainhan se sitten meni, […]
Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?