Tämän kuvan nimi on ”lapsuus”. Se on otettu meidän keittiön ikkunasta.
Related Articles
Uncategorized
Suojattu: Paperilehti
12.2.2015
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Sänkyballerona on kivaa
Uncategorized
Mitäs me oululaiset
Tää on ollu just tämmöstä joka päivä: aina aurinko, aina lämmin, aina mukavaa, aina kaunista, aina myötätuuli, aina hyvä mieli ja aina pillimehua. Kuva on otettu torinrannasta, taustalla näkyy vanhoja aittoja vuodelta miekka ja kypärä. […]
Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?