Stirred, not shaken. Meillä on tarkoitus viikonloppuna hakea smoothiet Pyynikintorilla sijaitsevasta kahvilasta, joka on tunnettu kaupungin parhaista smoothieistaan. Putiikki oli kuitenkin viikonloppuna kiinni ja meidän piti tyytyä Valintatalon tuutteihin. Arkena kuitenkin haettiin heti smootiet (”Eeli ottaa muudii”) ja imutettiin niitä jälkiruuaksi. NAM!
Related Articles
Uncategorized
Suojattu: Ukkohallassa
21.4.2019
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Kaksivuotias
7.5.2006 pidettiin hurjat 2-vuotiskemut! Kakku oli päivänsankarin lempisellaista: suklaata! Ilmassa oli jännitystä heti aamuvarhaisesta: aamu alkoi 6.10, jolloin ensimmäiset lahjat aukaistiin. Vieraita kävi lähempää ja kauempaa ja päivä oli niin sankarin kuin ylpeiden vanhempienkin mielestä […]
Uncategorized
Suojattu: Kesämenoja
11.8.2014
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.


Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?