Related Articles
Uncategorized
Taiteilijaelämää
… sormiväreily on hauskaa – olkoonkin että meillä on vain valkoista maalia. Mutta sekin oli ihan ookoo, kun ensin maalattiin valkoisella, annettiin kuivua ja seuraavana päivänä piirrettiin sakuralla päälle. Piirtämistä paljon hauskempaa oli tosin raksutella […]
Uncategorized
Itsenäistyminen
Vappuaattona meillä otettiin iso kehitysaskel. Silla lähti ensimmäistä kertaa itsenäisesti kauppaan muutaman sadan metrin päähän. Osti sieltä lauantaikarkit ja piirakkataikinaa. Iso pieni tyttö!
Uncategorized