Related Articles
Hampaita lähtee vieläkin!
Eelilläkin on vielä muutama hammas, jotka odottavat poistumistaan (ja ovat oikomishoidon tiellä). Yhtenä iltana sitten hups yllättäen lähtikin yksi: Ja kuten aiemminkin, hampaiden lähtö pyörryttää. Ei tosin kohdetta itseään vaan lähi-empaattia:
Halpa-karkki
Oltiin vähän aikaa sitten pyöräretkellä ja sen loppumetreillä Eeli muisti, että hei voitais mennä Halpa-karkkiin. Ja sitten mentiin. Ei sieltä nyt niin kauhean erilaisia asioita saa kuin muualta, mutta kyllä karkkikauppa on kuitenkin karkkikauppa. Ja […]
Valoviikot 2015
Oulussa on Valoa Oulu -valotapahtuma 20.11.-29.11. Tapahtuma järjestetään kolmatta kertaa ja onkin paikallaan marraskuisessa pimeydessä. Silla ja Taikatahdin lapsikuoro oli kutsuttu avajaisiin esiintymään. Tässä me ollaan kotona lähdössä tapahtumaan, mikä on esiintyjän mielestä mukavaa: Rotuaarilla odotellessa ihan […]

Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?