Meillä oli tänään pitkiä lapsia. Sillalla lähti tämä(kin) Eelin ideoima homma vielä vähän nextille levelille. Esim. jalkojen nivelten määrä lisääntyi pituuden myötä. Ja miksi päässä oli Peltorit? Tarina ei kerro.
Käytiin taas Ravintolapäivässä, tällä kertaa tosin vain jälkiruualla Tuiranrannan Vohvelipisteellä. Tosi hyvät vohvelit valkosuklaa-vadelmahillo-kermavaahto-täytteellä!
Pituuskasvu on huimaa….