Joulukatu ja Lumo-festivaalit (viime vuoteen asti olivat Valoa Oulu -festivaalit) avattiin 18.11. Käytiin katsomassa avajaiset ja torinrannassa aika mesmeroivia lentäviä kultakaloja. Viime vuonna Silla oli laulamassa vastaavassa tilaisuudessa. Tällä kertaa oltiin ihan yleisönä. Ja vaikka […]
Olipa taas ihania kuvia
ja kivaa on ollut