Eilen sunnuntaina oli ensimmäinen oikein kunnolla lämmin päivä tälle kevätkesälle. Eelillä alkoivat vesipedon vaistot herätä. Niinpä kaikista vakuutteluista huolimatta Eeli pakkasi uimakassin ja oli lähdössä uimaan vaikka yksin. No, äiti otti ja pyöräili Eelin, Sillan ja Eetun kanssa Lämsänjärvelle. Eetu, Silla ja äiti katselivat rannalta kun Herra Palelematon kävi polskimassa vastikään jäähileestä vapautuneessa järvessä. Win!
Related Articles
Uncategorized
Suojattu: Valencia 1 – ranta
31.10.2015
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Peukaloputti
Peukaloputti on Eelin lempikirja (ja oli aikanaan myös isin lempikirja)
Uncategorized
Suojattu: Kalassa
31.7.2016
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.


Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?