Eilen sunnuntaina oli ensimmäinen oikein kunnolla lämmin päivä tälle kevätkesälle. Eelillä alkoivat vesipedon vaistot herätä. Niinpä kaikista vakuutteluista huolimatta Eeli pakkasi uimakassin ja oli lähdössä uimaan vaikka yksin. No, äiti otti ja pyöräili Eelin, Sillan ja Eetun kanssa Lämsänjärvelle. Eetu, Silla ja äiti katselivat rannalta kun Herra Palelematon kävi polskimassa vastikään jäähileestä vapautuneessa järvessä. Win!
Related Articles
Uncategorized
Suojattu: Protu
3.8.2019
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Ossi-Vessi Berliinissä
Hei! Olin vähän aikaa sitten Berliinissä. Siellä oli ollut ennen sellainen muuri, jonka yli ei kukaan päässyt. Tuossa alla olevassa kuvassa mää oon muurin molemmilla puolilla yhtä aikaa. Ja housutkin meinaa tippua! Mun matkaan kuului […]
Uncategorized
Kävelykokemuksia
Eeli on viime aikoina reipastunut kävelijänä. Siinä on hyvät ja huonot puolensa. Lapsen maailman arvoituksellisuus kiteytyy monesti kävelymatkalla tarhasta kotiin. Aikuinen ei ymmärrä lapsen pään sisäisiä liikahduksia, jotka saattavat aktualisoitua vaikkapa siten, että lapsi a) […]


Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?