Jouluaatto me vietettiin ensin serkuilla puuroa syöden, saunoen, (lapset) puistoillen ja (aikuiset) haudoilla käyden. Sieltä siirryttiin kotiin ottamaan vastaan joulupukki ja syömään jouluherkkuja. Hyvät oli pukin tuomiset ja hyvät oli syömiset. Hyvää ja rauhallista joulua vielä kaikille!
Related Articles
Uncategorized
Suojattu: Joulu 2018
24.12.2018
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Hyvää joulua 2022!
Blogissa hiljaista. Elämässä vauhdikasta. Oikein hyvää joulua ja rauhallisempaa uutta vuotta ihan meille kaikille!
Uncategorized
Suojattu: Joulu ja uusivuosi 2017
31.12.2017
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.


Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?