Oulussa on ollut kohta kaksi viikkoa hellettä. Me ollaan oltu paljon ulkona, ja Lämsänjärvelläkin jo kolme iltaa suoraan päiväkodista ja koulusta ja töistä kokonaisia iltoja. On todella lämmintä. Me nautiskellaan siitä.
Related Articles
Uncategorized
Appa saa pusun
Appa-apina saa pusun
Uncategorized
Isänpäiväkävely
Isänpäiväkävelyllä Pyynikillä
Uncategorized
Suojattu: Vuoden judoka 2017
27.5.2017
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.

Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?