Tamperelaiselta naapurilta vuonna 2005 saadut sukset otettiin jo nyt hyötykäyttöön. Yöllä oli satanut hervottomasti lunta ja Silla halusi hiihtämään (juomaan kaakaota) pihalle. Reipas hiihtäjä hiihti ulko-ovelta autotallin ovelle ja takaisin, nautti parikymmentä kertaa kaakaota ja pötkötteli hangessa. Seuraavana tervahiihto.
Related Articles
Uncategorized
Suojattu: Lada
16.12.2012
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Valoviikot 2015
Oulussa on Valoa Oulu -valotapahtuma 20.11.-29.11. Tapahtuma järjestetään kolmatta kertaa ja onkin paikallaan marraskuisessa pimeydessä. Silla ja Taikatahdin lapsikuoro oli kutsuttu avajaisiin esiintymään. Tässä me ollaan kotona lähdössä tapahtumaan, mikä on esiintyjän mielestä mukavaa: Rotuaarilla odotellessa ihan […]






Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?