Tamperelaiselta naapurilta vuonna 2005 saadut sukset otettiin jo nyt hyötykäyttöön. Yöllä oli satanut hervottomasti lunta ja Silla halusi hiihtämään (juomaan kaakaota) pihalle. Reipas hiihtäjä hiihti ulko-ovelta autotallin ovelle ja takaisin, nautti parikymmentä kertaa kaakaota ja pötkötteli hangessa. Seuraavana tervahiihto.
Related Articles
Uncategorized
Markan urku
Laineet lahjoittivat meille hyvää hyvyyttään pikkuiset koskettimet. Erityisen hieno ominaisuus instrumentissa on se, että siitä lähtee automatiikalla erinäköisiä hauskoja midi-sävelmiä. Esimerkiksi kestosuosikiksi noussut ”Joulupukki matkaan jo käy”. Kiitos Laineet!
Uncategorized
Kukkatapetti
Mummu ja pappa kävivät hiihtolomalla tapetoimassa Sillan huoneen uusiksi, Sillalle synttärilahjaksi. Tapettiin ollaankin oltu tosi tyytyväisiä. Kuvat ennen ja jälkeen:
Uncategorized
Suojattu: Slalom
29.12.2018
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.






Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?