Meillä otettiin varaslähtö adventti-aikaan (lähinnä äidin sairaalloisuutta hipovan jouluinnostuksen vuoksi) ja leivottiin pipareita! Silla oli ihan mieletön leipuri: kaulitsi, jauhotti, käänsi, leikkasi ja siirsi lastalla pellille. Äidille jäi lähinnä statistin rooli. Meillä tehtiin tänä vuonna aika edistyksellisiä pipareita ikkuna-efektillä! Viimeistely hoidetaan sokeripursotteella ja tomusokerilla. Äiti ei melkein malta odottaa!
Related Articles
Uncategorized
Positiivinen henkilö
Meillä käydään nykyisin tämäntyyppisiä keskusteluja: Silla: Mikä päivä tänään on? Iskä: Maanantai. Silla: Mikä päivä on maanantain jälkeen? Iskä: Tiistai. Silla: Mikä päivä on tiittain jälkeen? Iskä: Keskiviikko. Silla: Mikä päivä on kekkiviikon jälkeen? Iskä: […]
Uncategorized
Suojattu: Hiihtoloman draamaa ja toiveita
2.3.2013
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Tyrnävää ja minigolffia
Yhtenä päivänä käytiin Tyrnävällä pihakirppiksellä. Siellä oli lampaita ja kanoja, joka tarkoitti että sieltä oli hyvin vaikea lähteä pois! Mutta kun keli oli kohillaan, innostuttiin sieltä ajamaan suoraan Nallikariin pelaamaan minigolfia. Äiti oli minigolf-mestari, pikkuliini […]





Ihana!