Vähän jo vanhoja kuvia, mutta kun bloggaaminen on jäänyt syksyn kiireiden alle. Mustikassa ollaan oltu. Oli ihan mukavasti mustikkaa. Silla on syönyt tänä syksynä paljon marjoja. Kaikkia mahdollisia.
Related Articles
Uncategorized
Suojattu: Mökin ostattelua
2.7.2018
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Suojattu: Hengitystä pidätellen
16.12.2012
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Joululeipoja
Meillä otettiin varaslähtö adventti-aikaan (lähinnä äidin sairaalloisuutta hipovan jouluinnostuksen vuoksi) ja leivottiin pipareita! Silla oli ihan mieletön leipuri: kaulitsi, jauhotti, käänsi, leikkasi ja siirsi lastalla pellille. Äidille jäi lähinnä statistin rooli. Meillä tehtiin tänä vuonna […]



Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?