Pulassa 2.1.2012 2 ”Kuka voit nottaa mut täältä poit!?” ”Can jomeboty pleate lent me a hant?!” 2012heppatiekehitysSilla
Uncategorized Suojattu: Tanskassa – Österbro 14.7.2010 Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja. Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized Suojattu: Silla 10-vuotishaastattelussa 14.4.2019 Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja. Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Mikä ihmeen pikkukiipeilijä siellä on? Luultavasti jostain etelänmailta, kun noin häikäisee, että ihan aurinkolasit pitää olla <3
Mikä ihmeen pikkukiipeilijä siellä on? Luultavasti jostain etelänmailta, kun noin häikäisee, että ihan aurinkolasit pitää olla <3
On kait kaapit kiinni seinässä, ettei kaadu päälle????