Tämän hampaan lähtö – ystävät hyvät – oli harras prosessi. Hammas ehti heilua valtoimenaan varmaan kuukauden, sitten se roikkui täysin irtonaisena varmaan ainakin viikon. Siitä puhuttiin joka päivä ja koko ajan. Spekuloitiin sen irtoamisen aikataulua, […]
Joulukatu ja Lumo-festivaalit (viime vuoteen asti olivat Valoa Oulu -festivaalit) avattiin 18.11. Käytiin katsomassa avajaiset ja torinrannassa aika mesmeroivia lentäviä kultakaloja. Viime vuonna Silla oli laulamassa vastaavassa tilaisuudessa. Tällä kertaa oltiin ihan yleisönä. Ja vaikka […]
2 Comments
Mikä ihmeen pikkukiipeilijä siellä on? Luultavasti jostain etelänmailta, kun noin häikäisee, että ihan aurinkolasit pitää olla <3
On kait kaapit kiinni seinässä, ettei kaadu päälle????
Mikä ihmeen pikkukiipeilijä siellä on? Luultavasti jostain etelänmailta, kun noin häikäisee, että ihan aurinkolasit pitää olla <3
On kait kaapit kiinni seinässä, ettei kaadu päälle????