7.5.2006 pidettiin hurjat 2-vuotiskemut! Kakku oli päivänsankarin lempisellaista: suklaata! Ilmassa oli jännitystä heti aamuvarhaisesta: aamu alkoi 6.10, jolloin ensimmäiset lahjat aukaistiin. Vieraita kävi lähempää ja kauempaa ja päivä oli niin sankarin kuin ylpeiden vanhempienkin mielestä oikein onnistunut ja mukava. Kiitos vielä kaikille kävijöille ja muuten vain muistaneille!
Related Articles
Uncategorized
Silla7 haastattelussa
Noni äiti! Haastatellaan jo! Millon sää haastattelet? Tuu jo! (Olin narahtanut aikaisemmin päivällä että haastis on tiedossa, koska olin kirjoittanut käteen H-kirjaimen minkä tarkoitusperiä perin pohjin ruodittiin) Lempikirjasi? – Soturikissa. Se on kirjasarja, sanotaan vaikka että […]
Uncategorized
Suojattu: Pääsiäinen pääkaupunkiseudulla
11.4.2015
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Toiset vierailijat
Toisetkin isovanhemmat kävi kylässä


Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?