Pipo – vai ämpäri 13.3.2006 0 Äiti pyöräytti Eelille viikonloppuna tosihienon inkapipon. Harmi vaan, että 90 senttinen pipo on tarkoitettu näköjään sellaisille, joiden päänympärys on 90 cm… 2006Eeliilopipopyynikki
Suojattu: Kesälomalla osa 3 – Ahvenanmaa 15.8.2013 Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja. Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?