Eeli on viime aikoina osoittanut huomattavaa kiinnostusta tiskaamista kohtaan. Tässä hän on ensimmäistä kertaa päässyt tositoimiin. Ja määrätietoisuudesta ja innostuksesta päätellen kyseessä ei ole viimeinen kerta, kun tiskaamaan on pakko päästä. Uskomme, että tilanne korjaantuu viimeistään niihin aikoihin, kun alkaa tulla finnejä.
Related Articles
Uncategorized
Viimeinkin ulos
Viikon sisälläolon jälkeen päästiin viimein ulkoilemaan. Vaunuissa tulee armoton paapa, joka ei hellitä vielä kotonakaan:
Uncategorized
Suojattu: Kerrostaloasukit
16.1.2015
Syötä salasanasi lukeaksesi kommentteja.
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Uncategorized
Joulukadun avajaiset ja Lumo-festarit
Joulukatu ja Lumo-festivaalit (viime vuoteen asti olivat Valoa Oulu -festivaalit) avattiin 18.11. Käytiin katsomassa avajaiset ja torinrannassa aika mesmeroivia lentäviä kultakaloja. Viime vuonna Silla oli laulamassa vastaavassa tilaisuudessa. Tällä kertaa oltiin ihan yleisönä. Ja vaikka […]



Ei kommentteja, oletko sinä ensimmäinen?