Related Articles
Uncategorized
Joulun ekat piparit…
.. leivottiin sunnuntaiaamuna. Syötykin niitä on. Lisää tehdään kohta, jotta jouluksikin riittää. Iskä meinasi alkaa järjestelemään uuniin meneviä teoksia, jotta mahtuisivat paremmin pellille mutta onneksi Silla ehti väliin: ”EI! Sjiinä Muumipeikko juttelee Niishkuneidin kansja kuusjen […]
Uncategorized
Me muutettiin
Muutimme syyskuussa pois Iidesrannan kaksiosta. Siellä oli kivaa ja kuumaa, mutta Pyynikki vei voiton. Mummu ja pappa tuli avuksi uuden asunnon siivoamiseen: Itse keskityin venyttelyyn: