Related Articles
Uncategorized
Urani tutinsyöjänä
Eeli löysin tutin ja söi sitä yhden illan
Uncategorized
Särkänniemessä
Särkänniemen huvipuistossa oli ihan mahtava laite. Sitä sanottiin sadettajaksi ja siitä tuli välillä vettä päähän, ja välillä ei tullut.
Uncategorized
Laiva ja bajamaja
Tänään käytiin isin ja äitin kanssa ihastelemassa Oulussa muutaman päivän parkkeeraavaa isoa norjalaista laivaa. Se oli hieno ja iso, mutta viehätysarvoltaan vain keskinkertainen. Ei mitenkään verrattavissa esimerkiksi kokemukseen torinrannan bajamajasta, joka oli kerrassaam U.S.K.O.M.A.T.O.N. Vanhemmat […]